مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

,, خواب.....


دیشب با فکر آشفته و تن بیمار خوابم برد ..‌‌

از اول خواب تا سپیده ی صبح 

در خوابم بود و فقط کنارم نشست و حرف زد و حرف زد....

با همان چهره ی آرام ....

آرام شدم 

صبح انگار یکی دیگه از خواب بیدار شدم 


عهد کردم در حال خوبم شریکش کنم ...



خدایم من با صبوری مامانم ،بابا رو از تو میخوام ....میشه باشه تا بمونم ؟؟



و 

فراموش نکنم که در همه بد حالی ها ناجی بود! 






 


نظرات 3 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 14:17

چه حس خوبی

بله، اما دلم آشوبه.....

سیناخان جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 17:54 https://spread-of-silence.blogsky.com/

کپی پیست خوبی بود

دوست عزیز
جناب سینا چند پست قبل داخل کامنتها توضیح دادند که این نام ایشون نیستند با نام دیگری کامنت بگذارید ََََََََلطفا
!
حداقل ادای شخصیت را هم مثل باقی تیکه های وجودتان تقلید کنید !
این روزها بی حوصله ام
لطفا این طرفها آفتابی نشوید !
سپاس از. لطف شما.

سینا خان شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:20

سلام و وقت بخیر
آمار بازدیدکنندگان وبلاگم رو نگاه می کردم دیدم چند بار به وبلاگم سر زدید و حدسم درست بود.
کامنت بالا که براتون گستاخانه و بی ادبانه نوشته (کپی پیست خوبی بود )
برا من نیست و خدا لعنت کنه کسی رو که با نام من اینور و اونور کامنت میده
من برا جلوگیری از این کار افراد مریض عین کامنتی که جای می ذارم در وبلاگمم میذارم
اگر کامنتی در وبلاگ تون با نام من ملاحظه کردید ببینید در وبلاگم هست یا نه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد