مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

توهین نامه به خودم +(آنلاین )

وقتی غرق کمرد درد و استرس ، سوار موتور شعر می گی :

با درد کمر من به کلاس آمده ام

با شوق شما و همکلاس،آمده ام
من با کمک مسکن و تزریقات
با شدت مشکلات خاص آمده ام
درگیر هزار مشکلات کاری
فارغ ز فراغت و حواس آمده ام
یک روز گراد و ال سی من بر تن من
امروز ببین با چه لباس آمده ام؟(با چه پلاس آمده ام)
زلفان قدیمیم نگر رفت به باد
با هیبت مرد چاق و طاس آمده ام
یک روز جوان و ترکه ای خوش تیپ
با هیکل بی ریخت و قناس آمده ام
آتش زده ام به ثروت و داراییم
القصه نگر چه اس و پاس آمده ام
بی دغدغه ی پک زدن بر سیگار
یا رل زدن شبنم و یاس آمده ام
یک روز برای خود کسی بودم من
امروز برای التماس آمده ام
گفتند که بیست نمره ی خوبی هست
من در پی یک نمره ی پاس آمده ام
...

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 18:12

کم نظیر بود داخل این نوشته های اخیرت ،دوبار خوندمش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد