مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جهت آرامش خودم .



یادمه یه روز سر یه موضوعی داشتم با

بابام صحبت می کردم که بهم گفت :


«گاهی آدمها برای نشنیدن و ندانستن

موضوعات و صحبتهایی 

بیشتر از شنیدن و دانستن اونها 

دلیل برای خودشون دارند.....»


امشب بهش فکر کردم 

خودم رو آرامش دادم 

و گذشتم .


چون 

این نیز بگذرد.......



.


پ.ن :موضوعات مهمتری برای فکر کردن دارم .

طاقت بیار 

ستون وجودم......







نظرات 1 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 13:13

آرامش و توکل .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد