مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پیاده سازی

دیگ از صب تو پسین مهلی برار تُو کردمه
من برازه ی امتحانت زوسرو شُو کردمه
مالت اووا دکترا ، مهلی خش آبی امتحان
هر چی عشقه من دلم ، ایما سی تو رو کردمه
هیچ ریزی نی من کوشت تنی ملا و  فرز
ای مو منت بارتم بی تلواسه خاو کردمه


معنی:

برادر دیروز از صبح تا شب کلی تب شدید داشتم و
تو شعله ی (استرس)  امتحان روز را شب کردم
دکتر جان خونه تون آباد باشه، امتحان خیلی خوبی بود
همه ی عشقی که تو دلمه رو سمت شما روانه کردم
شما یه دانشمند توانمند هستی که هیچ ریگی تو کفشتون نیست
همیشه از شما ممنون هستم چون دیشب بدون اضطراب خوابیدم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد