مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اینروزا


اینروزها در حال گذره 

غم نبودش همیشه با منه 

کنج دلم خونه کرده 

تا همیشه 

اماااا 

کارها به روتین انجام می شه 

سعی در حفظ روحیه خودم و خانواده دارم 


........

بی ربط نوشت :

از  خود سانسوری بیزااارم 

دلم نمیخواد خودم نباشم 

حرفی بزنم دیگری خوشش بیاد 

کاری کنم که دیگری بدش نیاد!

لطفا مرا به خودسانسوری وامدارید !

سپاس.

نظرات 1 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:28

بهترینها در انتظار همتون باشه

مهرتان مستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد