مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

ترانه عشق بیست ساله

با صدای نازنین 

تنطیم کننده: سروش

ترانه سرا: سعید 


به مناسبت بیستمین سال استمرار عشق و هجدهمین سالگرد ازدواجمون


*اومدی و موندی تا ابد

رفیق روزای خوب و بد

ما با هم جوونیمون گذشت

عشق قشنگم ... 


* همدم لحظه هام شدی

نور واسه ی چشام شدی

خوشبختی یعنی

 من دارم تورو

مریم نازم....


* با بودن تو دنیامه قشنگ

دنیا نداره با من سر جنگ

هر چی که بشه 

چون تو رو دارم  

خوشبخت ترینم


* بیست ساله که من فدات شدن

دیوونه ی اون چشات شدم

زیر یه سقفیم من و تو با هم

عاشقتم من


*مریم و  سروش با سینا

سهم سعیدین از دنیا

 دلخوشیای ناب دلم

عاشقتونم

 

* تو تموم زندگیمی 

خوب و نجیبی و صمیمی

چقدر خوبه حالمون با هم

عاشقتونم

 

*مریم

با این ترانه بت می گم

جون من تویی عشقم

پابند توام 

دوست دارم

  

*مریم

تموم زندگیمی تو

نمی خوام بی تو دنیا رو

آخ که من تو رو

دوست دارم


*مریم و  سروش گ سینا

سهم سعیدین از دنیا

  دلخوشیای ناب دلم

عاشقتونم



* تو تموم زندگیمی 

خوب و نجیبی و صمیمی

چقدر خوبه حالمون با هم

عاشقتونم

....

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 http://Saghf.blogsky.com

یه نفر همین حوالی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 16:41

بسیار عالی عشقتون پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد