مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

به بهانه ی رسوم ....


 حوالی این روزها چهارماه و ده روز از رفتنت گذشت...


به این رسوم ذره ای پایبند نیستم

چون هر لحظه از این چند ماه هزاار سال نوری بر من گذشت و تو نبودی نفسم ،سنک صبورم ،رفیق روزهای سردرگمی ،نوجوونی و همه سالهای من ،نبودی برات بگم چی به من گذشت     نبودی غمم رو‌کم کنی ،بهت بگم چقدر اذیت شدم از نبودنت ....نبودی بگم چقدر تنهام بعد رفتنت ،بگم بابا رفتی عشق از دنیا رفته ،عشق با تو خاک شده .......

فردای روزی که تا خونه ی ابدیت بدرقه ات کردم سرتا پا سفید پوشیدم ....بی ترس از قضاوت ! چون من مهم بودم و تو ...حس بین من و تو ...میدوتستم که از مشکی پوشیدن عزا بدت میاد .... میگفتی مشکی رو باید قشنگ پوشید نه به رخت عزا..خودتم برای عشق ابدیت سیاه نپوشیدی ..... هنوز هم رنگ سفید منو یاد تو میندازه (اشک امانم نمیده ............)تمام بغض هایی که وقت رفتنت توی جمع فرو رفت اینروزا تو تنهایی می ترکه .......

چند مدت پیش وقت فوت فردوس کاویانی که زرتشتی بود فهمیدم ،این دین وقت بدرقه ی عزیزی تا خونه ی ابدیش سفید می پوشند ...چه رسم قشنگی....کاش واسه من هم پیاده بشه....

هنوز هم وقتی پیرهن سفید یک دست تن کسی میبینم نا خودآگاه خیره میشم ...غرق خاطراتت میشم ...مخصوصا اگر مثل خودت رنگ سفید به تنش برازنده باشه ،،،بهش بیاد ...قربون صورت ماهت برم ...فدای نگاه پر صلابتت دلم برات تنگ شده ......

تا ابد هرگز غم تو سبک نخواهد شد ...تا ابد خاطرات با تو بودن فراموش نخواهد شد ....

دوستت خواهم داشت تا همیشه ی همیشه.....

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 14:01

سلتن
الللهی
تسلیت عرض می کنم
روح پدرتون شاد و قرین رحمت اللهی خدای بزرگ برای تحمل این درد بهتون صبر و به قلبتون آرامش بده و همه خانواده تون.
شریک غم تون هستم

سپاس از مهربانی و حضور شما

نسرین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 00:14 https://yakroozeno.blogsky.com/

یادشون گرامی.
سعی کنید به خاطرات خوبشون فکر کنید و خوشحال باشید پدر خوبی داشتین. خیلی ها تمام عمر ازش محروم بودن نازنین.
مادر من وصیت کرد کسی برای من مشکی نپوشه، مجالس عزا دلگرفته تر میشه با مشکی پوشیدن مردم.
منهم براش سفید پوشیدم

ممنونم ،درسته حتما ،،همه ی خاطراتش برام خوبه خوشبختانه یا متاسفانه....خدا رحمتشون کنه روحشون شاد ..واقعا درسته ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد