مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بدون عنوان !


امروز تو حال خودم داشتم می رفتم که 

یهو یه موتوره با سرعت پیچید جلوم و رد 

شد رفت ...

یه نگاه انداختم دیدم یه دسته رز 

بزرگ پشت موتوره .....

فکر کنم 40الی 50تایی رز بود 

که داخل یه کاور خوشگل با روبان 

سفید پیچیده شده بود .

با خودم فکر کردم 

واااقعا الان اگر این دسته گل

واسه تو‌باشه بیاد واسه سورپرایزت 

حست چیه مریم؟

چند ثانیه فکر کردم و گفتم 

خب می‌گم چه عالی ،قشنگه 

و زنگ میزنم یا تو دلم از فرستنده 

تشکر میکنم ...

امااااا 

بد ماجرا اینه دیگه خودمم دلم نمی‌خواهد

کسی رو سورپرایز یا خوشحال کنم !


انگار واقعا عشق نیمه ی 

خرداد امسال مرده !


آیا دوباره من ، من می شوم؟؟.







نظرات 1 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی. شنبه 6 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 20:36

اما اگر واسه من کسی ارسال کنه خیلی خوشحال مبشم

الهی همیشه خوشحال باشید ، پس براتون آرزویی چنین دارم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد