مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

گلپا.....


دو روز پیش یهو پسرک از اتاقش پرید بیرون که 

مامان مامان گلپا مرد!


من وسط هال شوکه شدم 

بغض کردم ، اشک  ریختم 


پسرک متعجب ب من نگاه کرد 

گفت مامان تا این حد ؟یه خواننده بود !


گفتم تو نمیدونی من چقدر با صدای اون 

کنار بابام خاطره داشتم 


همیشه آخر هفته ها منو به عشق 

آواز سنتی و دورهمی های خانوادگی

میاورد شیراز از خونه دانشجویی 

فکر کن 

یه دختر جوون ،خونه دانشجویی 

آزادی و انتخاب های قشنگی که 

بهم میداد تا خودم رو پیدا کنم 

باور کنم میتونم ....


همسالان و‌همه جذابیت های اون سن 

امااااچقدر جاذبه بابا ،دور همی ،خانواده

آواز سنتی و حس خوبش زیاد بود که 

یه دختر جوون رو هر هفته میاورد خونه ....

دل می کند از جمع دوستان به عشق خانواده!


صدای گلپا

آهنگهاش برای من همیشه پر از خاطره بوده 

الان هم وقت نوشتن این متن چشمام اشکی شد.....


بابا روحت شاد 

هر چیزی که منو یاد تو 

خاطراتت 

و اون همه عشقی که بهت دارم بندازه 

برام مقدسه 

تا همیشه دوستت خواهم داشت 

بهترین رفیق!



«ای از عشق پاک تو همیشه مست 

من تو را آسان نیاوردم به دست .......»


نوروز همین امسال داشتم  سر یه موردی باهاش صحبت میکردم گله و شکایت بود و درد  دل که حاصل و راهی هم نداشت....

نگاهی بهم انداخت و‌گفت 

این حرفها رو بیخیال 

جوون بودی یه ته صدایی  داشتی 

جای اینها یه چیزی بخون ولش کن 

وسط گله و ناراحتی ،خندیدم گفتم 

بابا جوون بودم؟مگه حالا پیرم ؟

خندید گفت :منم جوونم ....ولش کن 

یه چیزی بخون......

به همین قشنگی بحث عوض شد !


دوستت دارم. 




پ.ن :اگر امروز آقای خانه کار واجبی نداشت ،حتمااا در مراسم بدرقه ی گلپا به خانه ی ابدی همراهیش می‌کردیم....

روحش شاد.....





نظرات 2 + ارسال نظر
یه نفر همین حوالی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 14:12

خوش به حال باباتون دوست داشتم اینجوری بهترین هدیه فرزند هست

بله ،درسته

ربولی حسن کور سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 16:59 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
بله واقعا صدای زیبایی داشتند یادشون گرامی
حیف که این صدا مدتها خاموش بود

دقیقا ....روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد