مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تجربه ....



,هرگز اجازه نمی دم 

که 

بچه هام ،به اندازه ای که 

به بابام وابسته بودم 

به من وابسته باشند....

اصلا سعی میکنم چند تا 

نقطه ی تاریک از خودم 

توی ذهنشون جا بذارم 

که 

اگر روزی ،هر وقت،هر سنی 

حتی ۹۱ سالگی ! مثل کهنه رفیق من 

کنارشون نباشم 

شکننده نباشند و بعد از من 

زندگی کنند !




به هیچ چیز و هیچ کس افراطی علاقه مند نباشید....لطفا.




نظرات 1 + ارسال نظر
کارولین پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 21:16

چه زیبا گفتید

زیبایی در نگاه شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد