مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آقا پیر شدی!

بعد یک سال منو دید 

گفت آقا خیلی پیر شدین... 

نکته ای که خودم حسابی از آن  غافل بودم

و دیدن هرروزه ی خودم مانع از این شده بود که متوجه بشوم.

من خیلی فرسوده تر از سنم شده ام


اما هستم تا خیالم راحت شود عزیزانم حالشان خوب شود...

نظرات 1 + ارسال نظر
پریمهر چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 08:34 https://parimehr.blogsky.com

نقطه اتصال ما به دنیا عزیزانمون هستن.

ما خودمون میدونیم پیر شدیم چرا بقیه میخوان بکنن تو چشمون که پیر شدیم

دقیقا ....چون از فقدان شعور رنج می برند َ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد